tiistai 30. huhtikuuta 2013

Numeroita..

Suunnitelmia loppu viikoksi:
1.5. ke: Oon omassa huoneessa, bloggaan ja teen jottain hauskaa perheen kaa.
2.5. to: Meen kuoroon, Bändikerho ja oon ehkä kamujen kaa + bloggaan :)
3.5. pe: Otan rennosti ja leikin 1v. pojan ja 3v. tytön kaa, Ja bloggaan :)
4.5. la: Mässään, Bloggaan ja teen kaikkee hauskaa :D
5.5. su: Meen äipän kaa viemään pikkuset kotia ja bloggaan :D
Elikkä loppu viikoksi on luvattu bloggaamista Penalta :D
+ 1v. poika ja 3v. tyttö on meil yötä sunnuntaihin asti <3 Jeeee... <3 
Ja kyl miä käyn ulkonakin... :D En vaan tiiä mikä päivä
Eli ei ihmeellistä... Ja perjantaina teen MyDayn... Mä taisin jo mainita sen mut sanotaan nyt viel :D
Mut kyl mä haluun teille muutakin jaaritella ku mun loppu viikon suunnitelmat :D
Ai niin mun piti laittaa ne julisteet mut eipähän oo vielä ehitty vois kohta laittaa :)
Meil on huomenna vapaata! Ei tarvi ainakaan murehtia läksyjä :D
Miul ei oo muuta tekemistä ni kirjotan Pena silmät kii :D
Pqma <------ Yritin kirjottaa Pena silmät kiinni :D 
Mut joo mitäs muuta mä jaarittelisin?? Käyn juomassa tuun kohta :)
Tulin! Kello on nyt: 22:39
Ollaaan velin kaa kahestaan kotona... :/
Vois mennä olkkariin kattooo telkkuu mut ei sieltä enään tuu mitään ku Uusi päiväkin on jo menny... :[
1+1=2, 2+2=4, 4+4=8, 8+8=16, 16+16=32, 32+32= 64, 64+64=128, 128+128=256, 256+256=? Ei jaksa enään =D Oisin saanu sen varmaan vaikka kuinka pitkälle mut en jaksa tehä tota =) Kokeilkaa työkin ja kertokaa mihin asti työ pääsitte :) Ois kiva tietää eli kommenttia vaan alle :) Laitan ittekkin mihin asti pääsin...Nyt kello on: 22:46
Käyn huuhtasemassa meikit pois =)
Noin... Kello on nyt 23:01 :) Eli saatan mennä nyt mennä eli Moikka! <3











By: Pena <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti