tiistai 30. huhtikuuta 2013

Diamonds in the sky…

Huomenta! Vapaa-aamu, ja mä heräsin jo puol kasilta!! Huhhuijaa, oisin saanu nukkuu pitempäänki. Vappupäivä, ja koko olohuone ihan serpentiinin paloissa :)   Tänään ois tarkotus kävästä mummolassa, ja sitten olla vaan kotona, ja mä varmaan käväsen ulkonakin. Mun suunnitelmat loppuviikoks:
Keskiviikko 1.5: vappu❤ yritän ehtiä blogata, käyn mummolassa ja näin. 
Torstai 2.5: bändikerho❤ ja koulua. Koulun jälkeen harkat, ja aion postailla :)
Perjantai 3.5: koulun jälkeen futispelit (!) ja muusta en vielä tiiä. 
Lauantai 4.5: aamusta harkat, ja loppupäivän mä vaan hengaan, ja käyn ehkä ulkona. Postailen!
Sunnuntai 5.5: ei harmainta aavistusta, mitä mä teen? Saa nähä ;)


Että tälläistä ☀
Mutta lähen tästä jonnekkin, mmooiikkaa!

XOXOXO: Miba, joka puhaltelee serpentiiniä❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti