maanantai 29. huhtikuuta 2013

Beauty and a beat❤

Mitäs te? En oo kirjoitellu pitkää aikaa mut joo asiasta toiseen! Vappu is coming xD Vähän mä ootan kesää❤❤❤❤ Haistelin viikonloppuna mun aurinkorasvaa tuli kesä mieleen <3  I❤ snack! Näkkärihyllystä! Oli kyl tarkotus pistää I❤summer! Mut hällä väliä.... Mut toi otsikko. JUSTIN BIEBER=I-H-A-N-A-!-!-! Vähän oisin halunnu mennä sen keikalle❤   Se on niin täydellinen!!! Oon vähän flunssassa (not good)! Mut huomen ois 9 meno kouluun... Mul oli tänää hampilääkäri xD  Se oli pelottavaa! No ei ny vaiteskaan! Mitä mä kirjottasin? Mut oikeesti kommentoikaa mitä te haluisitte meiän kirjoittavan tai mist aiheesta...   Mul on tylsää O.o   Mä haluun että te kommentoitte :D   En syö jos ette kommentoi (tai no ei sitä koskaan tiiä) Mut bye bye❤
T:Eba joka oottaa kesää ja kirjoitti kerrankin jotain nimensä perään xD

2 kommenttia: