perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pena on tääl taas kirjottelemassa :)

Miban kaa oli ihan sika haskaa! =D Nyt haluun laittaa tähän musiikki videon jostain musiikkia siis... :)


Siin on sanat mut ei videoo... Valitan. Miba tais kertoo mitä hauskaa meille tapahtu :D (lukekaa siis Miban postaus) xD Oon mun veljen luona ku se asuu Miban kaa samassa talossa... Kohta kotia tekemään jotin jännääää... <3 Oon pahis! >:D Okei kuhan vaa sanoin mut silti. :) Äippä ja mun veli juttelee ja mä vaa istun koneella. Mitäs sit sanois....?? Aijon ruveta kirjottamaan tänne blogiin ahkerasti :) Että jos voitte ni lukekaa mun postauksii :3 Myö kyl viestittiin Eban kaa toooooosi paljon :D Se oli onnellinen siitä :) ''Me voitetaan karjala takaisin...'' Osaan soittaa ton alun pienolla yhestä Adelen kappaleesta. laitan sen kappaleen tohon alle :)  OHO... Se tuliki tohon ylös xD Mut löytyy siitä :) Pitää mennä!

Se on MORO! =D


By: Pena. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti