perjantai 3. toukokuuta 2013

MyDay By: Pena

Heräsin just kello on nyt: 7:00 kasilta alkaa koulu...  Puen nyt päälle:  pinkin paidan, mintut farkut, silmälasit, kaula koru, pinkit sukat ja musta huppari <3 Harjasin just hiukset ja nyt meen syömään aamupalaa ja sit pesen hampaat ja ei  kun kouluun.

Nyt oon matkalla kouluun. Tääl tuulee ja on aika kylmä...

Eka tunti matikkaa sit on äikkää ja sit on jotain jännää ja sit liikkaa <3 Miä tokasin Miballe ku tultiin ruokalasta et: ''Liikka on kivaa jos se ei oo tylsää'' =D  
Koulu loppu just eli kello: 13:00 Jeee!! alko viikonloppu <3

Liikassa oli niiin tylsää... Tanssiii liikka-tunnilla. Okei... ei tanssimisessa oo mitään mut helouuu myö osattiin se tanssi ja sit viel piti harjotella se vaihe vaiheelta vaikka kaikki osas sen... Huoh... -.-

Oon nyt kotona ja olin isoveikan huoneessa. Äitin hoitolapsi huutaa keittiön portilla et: ''Pappaa''
Meen ulos ja bloggan siel... =) Nyt oon tääl ulkona.... Ihana ilma <3 Aurinko paistaaaa!!! Lovely<3
Istun keinussa <3

Tulin nyt sisälle ja kattelen kun hoitolapsi leikkiii <3 Se on niiiin söpö <3
Kohta on ruoka... Täällä tuoksuu ihanalle! Mitäköhän äippä tekee? No se on arvoitus... =D


Nyt oleskelen ja luen kirjaa,.. kohta laulamaan mun siskon pojan kanssa.(se on 13v.)
Kello onkin jo: 20:00 Katon yhen ohjelman ja sit meen Tabille pelailemaan ni eiköhän tää MyDay ollu tässä :) Moikkaaah <3


By: Pena <3 

3 kommenttia: